Social Media

Dieettiviikko 2

5. maaliskuuta 2017
Uusi viikko on mennyt taas kuin siivillä. Ennen kuin huomasinkaan, oli jo perjantai ja viikko läheni loppuaan. Huomasin sen myös siitä, että koko viikon kuvat olinkin nappaillut puhelimella. Arki on mennyt keskittyessä siihen, että treenaan ja syön sekä hoidan työni niin hyvin kuin pystyn. Etenkin syömiset olen saanut hoidettua 100% maaliin ja treenit olen hoitanut myös. Tällä viikolla olin myös melkein joka päivä iltavuorossa töissä, joten oikeastaan kaikki treenit tein aikaisin aamulla 6-8 aikaan.

Puolessa välissä viikkoa meinasi tulla pieni notkahdus jo motivaation suhteen. Ihmismieli on ihmeellinen, vaikka käytännössä sulla menee hyvin ja nälkä ei hirveästi vaivaa niin silti on tiukkaa katsella kun ympärillä ihmiset syövät pullia, karkkia, suklaata jne. Jotenkin se entinen sokerihiiri nosti taas päätään ja etenkin lepopäivinä tämä on monesti ongelma kun ruuan määrä on pienempi. Treenipäivinä kaikki keskittyminen menee siihen, että koko se ruokamäärä tulee syötyä. Muutaman fitnessblogin, Instagramin selaamisen ja salaattiannoksen jälkeen fiilis oli toinen. Jotenkin huomaan itsessäni vielä piirteitä, että silloin kun on tylsää- tekee mieli syödä.




'


Jotenkin vieläkin oudoksun sitä, että loppupeleissä itse dieetillä saa syödä aika paljon. Verrattuna siihen, että lihasten kasvua tukeva ruokavalio sisältää paljon enemmän ruokaa kuin dieetillä. Se taas on aiheuttanut miettimistä, että keräänkö sittenkin painoa vain lisää, vaikka tarkoituksena on polttaa rasvaa pois. Peili, vanhat vaatteet ja valokuvat kyllä kertoo loppupeleissä sen totuuden. Tähän mennessä minulta on lähtenyt 1,5kg painoa. Lähinnä sekin oli nestettä, mitä kroppaan oli kertynyt todella paljon.  Otin myös kuvia itsestäni nähdäkseni hieman suuntaa ja vertasin vanhoihin kuviin - muutos oli kyllä aika huomattava!

Tein myös tietoisen päätöksen siitä, että aloitan 13.3 Bull's All Out-valmennuksen muiden mukana. Ensi viikko tulee sisältämään kevyempiä pumppailutreenejä sekä tankkauspäivän, että saan Bullin valmennuksesta kaiken tehon irti. Aion myös pysyä Bullin valmennuksessa jatkuvasti eli tämä ei tule ihan heti loppumaan. Tässä kohtaa on siis erittäin hyvä vaihtaa rytmi oikeaksi etten koko ajan olen muiden perässä uudessa valmennuksessa. Ruokavalio tulee myös muuttumaan mutta sen näkee sitten ensi viikon lopussa, tuleeko siihen mitään radikaalia muutosta. Koska mulla on tähtäimenä kisata joskus, olen aika pomminvarma siitä, että pääsen build-ruokavaliolle kasvattamaan lihasta. Aion silti varata Bullilta aikaa henkilökohtaisempaa keskustelua varten tavoitteiden puolesta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tein oikean valinnan lähteä Bullin matkaan. Kaipaan jotain äijämäistä menoa tähän touhuun ja kiekot saa luvan rymistä salilla vieläkin enemmän!

2 kommenttia on "Dieettiviikko 2 "
  1. Hyvän kuuloinen itsekuri sinulla kun pysyit ruokavaliossa! Ihanan näköinen annos kans ekassa kuvassa :)

    VastaaPoista
  2. Ainakin se on positiivista et itsekuri kehittyy pikkuhiljaa! :D

    VastaaPoista