Social Media

Ruokapäiväkirja

9. kesäkuuta 2017

Aamupala:
- Kaurapuuroa mehukeiton kanssa
- Purkki rahkaa ja yksi banaani
- Aamun vitamiinishotti ja lisäravinteet

Välipala:
- Propud-vanukas ja pähkinöitä



Lounas
- Keitettyä pastaa, kanaa, kippo salaattia ja yksi kananmuna. Pepsi Maxia upposi ruokajuomana.

Päivällinen
- Keitettyä perunaa, naudan jauhelihaa, paljon salaattia, kananmuna ja vettä. 

Iltapala: 
-Munakas keltuaisen kanssa ja yksi marjapiltti.


Siinä olikin yhden päivän syömiset! Suhteellisen helposti ja nopeasti tehtävää ruokaa siis ja sellaista mitä nyt jaksaa syödä vähän useammin. Teen usein 4-5 päivän ruuat kerralla, joten syön samoja ruokia useamman päivän. Pakkaan ne aina valmiiksi punnittuna kippoihin, ettei tarvitse sitäkään hommaa joka päivä tehdä. Ruokaa siis tulee paljon päivän aikana eikä nälkä vaivaa missään kohtaa. Tarkempia määriä ja ruoka-aineita en avaa tässä, koska olen niistä itse maksanut ja se on myös sopimuksen vastaista. 

Eniten mun ruuissa ihmisiä on ihmetyttänyt miten jaksan syödä samoja ruokia ja miten pystyn vetämään niitä ilman kastikkeita? Vastaus on yksinkertaisesti: Helposti! Eikä yksikään ruoka ole pahaa mitä söisin hampaat irvessä ja samalla unelmoisin kunnon hesemätöstä. Harvemmin jaksan hifistellä, että alkaisin laskea esim. lasagneen tarvittavat suhteet, mutta olen niinkin tehnyt joskus. Joten uskokaa tai älkää! Näistä safkoista voi loihtia muutakin kuin vain kanaa ja pastaa sekaisin ;) Mun ruokavalio on lihasten kasvua tukeva, joten jos näillä eväillä se lihas ei kasva niin sitten ei millään. Ehkä se voi myös ujosti vaatia törkeän kovaa salitreeniä syömisen ohella? No, ainakin näillä eväillä jaksaa rautaa liikutella!


2 kommenttia on "Ruokapäiväkirja"
  1. Nää ruokapäiväkirjat on tosi kivoja! Hyvin toteutettu postaus :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään itsekin lukea näitä ja nää on aina mielenkiintoisia :)

      Poista